a

Jag vill ha dig jag vill se dig, ta dig varje morgon.
Vakna upp och krama om dig jämt med samma omsorg,
och ge dig allt jag kan och va med dig till livets slut.
Men när jag behöver dih mest då öppnar du och smiter ut.
Jag vet att du är inge bra för mig,
,en jag kan göra vad som helst för att jag ska få va med dig,
och jag vill ha ditt efternamn med mitt när dom begraver mig.
Så svara mig, varför behöver jag förklara mig?
Jag jagar dig, dag och natt, nån dag kommer jag ikapp,
och håller fast dig hårt och frågar,
varför du inte vill va mitt allt?
För utan dej, blir jag trist,
jag blir så grå, jag blir så blek
jag blir så kall, jag blir så hård,
jag blir så svår, jag blir så stel.
Nu får jag gå igenom hela livet utan dig,
och låta tanken äta upp mig, den får sluka mig
för jag vill bara spendera varje minut med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0