Förlorat oskulden.

...jag är inte bög bara för att jag har gjort en blogg,
jag har bara jäävligt tråkiga vardagar. okaaaay?

den här bloggen kommer bli ett jävla gött tidsfördriv,
ska försöka göra detta seriöst.

lite av min dag;
jag har chillat.

...okey, inte så seriöst.
vi gör ett nytt försök.

lite av min dag for real;
jag vaknade klockan 5 på morgon. tog ett jävla gött bad - väckte hela huset.
efter det vid sjutiden kom merre förbi så tog vi en cigg och åkte till stan
för att ta bussen till skolan... meeeeen, det sket sig.
så jag for hem till ersboda och drog till jocke istället, chillade där i några timmar.
sen drog jag hem.
och nu är jag hemma hos tezza.
vi har bråkat med bloggen i flera timmar för att få en någorlunda nice look.
utöver det så har vi käkat och snackat massa skit bara.

<- oj...
(ALLA BILDER ÄR KLICKBARA)


fuck youuuuuuuu, vi hörs.

BTW KOLLA TEZZAS BLOGG HÄÄÄÄÄR och lopins... här -.-

Kommentarer
Postat av: meli

värka såm ni ha råligt jaa :):):::)

2009-12-10 @ 00:05:52
URL: http://imadeyoulol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0