pix.

Shulululu!
Mr. X härrå, alla mycket nyfikna! :)
Nerrrå, Tobias bästa här, Nikkiiiiii!

Har suttit hemma hos Milkoo hela kvällen, snackat, rökt (tuffing som jag är pffffff), sett på film, ja eh! :)
Har vart hos frisören idag medddd, Tp's blogg bjuder på första bilderna.
Ser ut som det är svart, men ja i verkligheten är det, svart.. hehe, meningen var att de skulle bli typ brunt,
men blev typ svart och typ "halv" rött;o
Jaja, helt illa blev det inte:)
Tp bad mig om en dagensoutfit, men nene, så lågt sjunker jag inte:)

Så Tobias, nöjd över inlägg?
Bättre än din uppdatering iaf, som suger kuk!:)

Och eftersom Tp är så förbannat dålig på att uppdatera, bjuder jag självklart på låten han tycker är säääämst!:)

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: fredrik wallin

oj kebabsås

2009-12-16 @ 00:55:29
Postat av: Anonym

aaaah, hon kan uppdatera på din blogg men inte på hennes.

Nikki är den bästa!

2009-12-16 @ 09:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0