Skola

Yoyo mojizzle.
Nyss kommit hem från skolan, INTE en chill dag vill jag lova.
Bara jag och Dav som var där, vi skulle sätta upp väv på båsen vi byggt
men de gick fan inte bra, kännt mig yyyyr hela jävla dagen, så de vart ba skit av alltihop.
Hahaha sen smörjde vi in våra händer i tapetklister o gick runt o kletade över hela skolan, fett bre!
Iaf, vi drog när vi var "halvklara" och båda två höll på att däcka av antingen sömnbrist eller ba HIV som i davids fall.

Nu ska jag sitta o chilla lite hemma sen sängen! åååmg de kommer bli nice.

Nu ska jag skalla kudden, sug kuk hare bra bre brödbil bre

Kommentarer
Postat av: tezza

jag va hemma idaaaaaaaaaag......

kmr bli att supa med feber ihelgen!

aaaaaawesome.......

2009-12-10 @ 14:37:04
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0